Radi se o podrobnoj povijesno-umjetničkoj analizi autoportreta, uz korištenje seta teorija iz područja vizualnih studija, naratologije, medijskih studija, psihoterapije i politologije. Prikupljajući informacije na raznim poljima i postavljajući ih unutar povijesno-umjetničke kronologije, autorica se fokusira na prostor u autoportretima, koji podjednako dijele i ona/j koji/a se portretira, kao i gledatelji/ce. Koje informacije nedostaju u transparentnom prikazu ‘sebe’ i kakav se svijet otkriva u pozadini svakog selfija? Kako ‘svijet u pozadini’ postupno zauzima sve veće mjesto u vidnom polju, tako se i knjiga bavi mogućnostima selfija da posredno bilježe realnost i, u određenoj mjeri, svog autora/icu, prenosi Vox Feminae.
Ana Peraica radi kao kustosica, kritičarka, teoretičarka i predavačica u sferi vizualne kulture i medijske umjetnosti. Kurira online projekte od 1998. Urednica je publikacija poput Machine Philosopher (Jan Van Eyck Akademie, 1999), Žena na raskrižju ideologija (HULU, Split, 2007), Victims Symptom (LabforCulture/Institute of Network Cultures, Amsterdam, 2009) i Smuggling Anthologies (MMSU, Rijeka, 2015). Njezini tekstovi, originalno objavljeni u časopisima kao što su Springerin, Documenta magazine, Pavilion, Art and Education Papers, kao i zbornicima u izdanju Afterimage, Loecker Verlaag i P.A.R.A.S.I.T.E, kompilirani su u publikaciji Sub/versions, objavljenoj 2009. u izdanju Revolvera (hrvatsko izdanje očekuje se u 2018. godini). Predaje povijest medijske umjetnosti na Sveučilištu Danube u Austriji.
Knjigu je uredila Veena Hariharan, dizajn omotnice izradila je Katja Van Stiphout, dok vizualni dizajn knjige potpisuje Isabella Calabretta (Institute of Network Cultures, Amsterdam, 2017. ISBN: 978-94.92302-17-5), a sve zainteresirane i zainteresirani online izdanje mogu pronaći OVDJE.