Zahvaljujući podršci gotovo 200 podržavatelja/ica u prvih 15 dana crowdfunding kampanje kojom se željelo prikupiti 9.000 USD za izdavanje knjige “Punk poduzetnici” o povijesti ACT Grupe, osigurano je 76% potrebnog iznosa.
Autor knjige Robert Posavec marljivo je proteklih mjeseci radio na istraživanju (nesređenog) arhivskog gradiva i dokumentacije, razgovarao s brojim akterima i još nekoliko mjeseci mu je potrebno da sve sintetizira u štivo koje će se čitati i proučavati sa zanimanjem. No, neki dijelovi knjige su već više-manje gotovi. Donosimo vam izvatke iz knjige “Punk poduzetnici”.
Kako kaže sam autor “Ovo je priča o ljudima koji su stvarali sami sebe, sami ulagali u svoje obrazovanje, sami pokretali poduzeća… A kad ti to radiš sam, onda napraviš mnogo, mnogo grešaka. I sve te greške mi u ovoj knjizi želimo iznijeti i pokazati – gdje su zamke, koje stvari možda bolje ne činiti da i vama ne bi trebalo 15 godina da bi došli do ovakvog momenta…”
Po čemu je knjiga posebna?
“Ovo nije knjiga koja govori o fantastičnim ljudima koji su bez greške došli do fenomenalnog uspjeha. Ne, ovo knjiga koja govori o tome da se kroz tisuću i jednu grešku, na mjesečnoj razini, došlo do toga što je danas prepoznato kao dobro i kao model koji vrijedi replicirati”, kaže Robert.
Knjiga na više od 200 stranica u 16 poglavlja obrađuje sljedeće teme i otvorena pitanja:
Na koji su način punk pokret i uradi sam kultura stvorili vrijednosti koje su i danas temelj ACT Grupe. Kolektivizam. Konsenzus. Zašto se javila potreba za strukturiranjem aktivizma te je li ta promjena dobra ili loša u kontekstu društvenog utjecaja. Konkretni primjeri uz analizu akcija i projekata.