Stalo vam je do ljudskih prava i solidarnosti? Imate ideju za zagovaračku ili dobrotvornu javnu akciju, kampanju, performans koju planirate u prvoj polovici 2018.? U potrazi ste za kreativnim idejama i suradnicima za produkciju promotivnog video spota i drugih materijala? Human Rights Pitching Forum pravo je mjesto za vas!
Kada: Srijeda, 6. prosinca od 16h do 18h
Gdje: dvorana Müller, kino Europa, Zagreb u sklopu Human Rights Film Festivala
Zaklada SOLIDARNA & socijalno poduzeće BRODOTO pozivaju sve aktivističke inicijative i organizacije koje promiču ljudska prava, zaštitu okoliša, javna dobra, socijalnu pravdu, uključivanje, raznolikost i solidarnost (vezano uz bilo koju temu ili društvenu skupinu), a u narednoj godini planiraju neku javnu akciju ili kampanju – zagovaračku, osvještavajuću ili dobrotvornu, a u potrazi su za kreativnim suradnicima i idejama za produkciju promotivnog video spota, da se okušaju u kratkom formatu „pitchinga“ svoje ideje pred studentima i studenticama filma, filmskim profesionalcima, veteranima/kama kampanji i drugovima i drugaricama aktivistima/cama.
Kroz pitching i naknadu rundu brzih kava u stilu speed-datinga, namjera je razmijeniti ideje, dobiti vrijedan feedback te se povezati sa kreativcima i kreativkama iz filmske, PR i dizajnerske branše koji se žele i mogu uključiti u vaše kampanje kao autori i producenti inovativnih medijskih akcija.
Ovo je i jedinstvena prilika da naučite osnove vrijedne producentske vještine „pitchinga“, putem pisanih upita i pripremne radionice koju će za sve sudionike pitching foruma održati producentica Dijana Mlađenović dan ranije – u utorak, 5. 12. 2017. od 16h do 18h, također u dvorani Müller u Kinu Europa.
Za sudjelovanje u Human Rights Pitching Forumu prijavite se OVDJE do petka 1. 12. 2017!
Dovoljan je kratki opis ideje i plana realizacije, pitching i služi tome da nađete suradnike s kojima ćete vašu ideju oblikovati i provesti u efektnu kampanju koja mijenja društvo na bolje!
Zaklada SOLIDARNA bit će vam na raspolaganju za podršku u realizaciji kampanji – povezivanjem s potencijalnim donatorima, stručnim savjetima, svojom opremom i umrežavanjem.