Ured Info centra će za sada raditi dva sata tjedno, dok će telefonska linija za korisnike biti dostupna svakog radnog dana od 9 do 12 sati, a savjetovanje i sve aktivnosti dostupne su na web stranicama Društva i društvenim mrežama, prenosi lokalni.vecernji.hr
Nastavljajući dosadašnje projekte informiranja, edukacije i savjetovanja potrošača “Vukanovčar – društvo za zaštitu potrošača” je u 2019. godini objedinilo provedene projekte u jedan zajednički po nazivom “Međimurski info centar potrošača“.
Politika zaštite potrošača jedna je od važnijih politika Europske unije koja jačanjem potrošačkih prava pozitivno utječe na povjerenje potrošača što je važan čimbenik gospodarskog oporavka Europe. S obzirom na odluku Ministarstva gospodarstva kojom je ugašeno svih šest savjetovališta za potrošače koja su postojala u Hrvatskoj, Društvo Vukanovčar uspostavilo je prvo i jedino savjetovalište za potrošače u Hrvatskoj čije su osnivanje podržali Međimurska županija i sedam međimurskih općina-
Općina Gornji Mihaljevec besplatno je ustupila prostorije Društvenog doma u Vukanovcu gdje je smješten Međimurski info centar potrošača koji je službeno otvoren u nedjelju, 30. lipnja u okviru manifestacije Dani lipe 2019. Predsjednik Društva Vukanovčar Franjo Halabarec, osnovanog 2013. godine, naglasio je da su svoje središte u maloj ruralnoj sredini pretvorili u prednost. – Prvi hrvatski centar za potrošače otvorili smo u Međimurju, u malom Vukanovcu jer smo ovdje dobili potporu lokalne zajednice. Samo informirani potrošači su zaštićeni potrošači i stoga ćemo nastaviti provoditi naše aktivnosti kako bi se glas potrošača što jače čuo – rekao je Halabarec. Cilj projekta je da se pravovremenim i cjelovitim informiranjem, savjetovanjem i edukacijom potrošača i njihovih obitelji stvori potrošački pismeni pojedinac svjestan svojih prava. Ured Info centra će za sada raditi dva sata tjedno, dok će telefonska linija za korisnike biti dostupna svakog radnog dana od 9 do 12 sati, a savjetovanje i sve aktivnosti dostupne su na web stranicama Društva i društvenim mrežama.
Glavni inicijator i voditelj projekta je tajnik Društva Vukanovčar 0. TURIZAM Uložili 2,5 milijuna kuna u MartiLandiju – Dajemo potrošačima informacije kako zaštiti svoja potrošačka prava jer nitko iz Zagreba neće doći ovdje da nas zaštiti. Naš cilj je da Međimurje postane vodeća županija po zaštiti potrošača. Međimurska županija među prvim je županijama prepoznala obvezu i potrebu financiranja zaštite potrošača te već petu godinu provodi natječaj za financiranje projekata udruga iz ovog područja, a za projekt Međimurskog info centra potrošača osigurana su sredstva upravo kroz ovogodišnji natječaj županije. – Trebamo razvijati svijest o svojim pravima i drago mi je da je upravo naša županija među prvima prepoznala značaj zaštite potrošača no nadam se da nećemo biti jedini – poručio je međimurski župan Matija Posavec koji je s načelnikom Općine Gornji Mihaljevec Goranom Lovrecom službeno otvorio Međimurski info centar potrošača. Uz Međimursku županiju i Općinu Gornji Mihaljevec, projekt su podržale općine Mala Subotica, Nedelišće, Sveti Juraj na Bregu, Sveti Martina na Muri, Selnica i Štrigova. Nakon službenog otvorenja i predstavljanja programa projekta, uslijedio je nastup Tamburaške sekcije KUD-a Selnica, a vrsni kuhari Josip Petričević i Stjepan Tkalec pripremili su bograč za okupljene.