Otvorene su prijave za sudjelovanje u drugoj godini jednogodišnjeg programa edukacija za menadžere/ice organizacija civilnog društva i društvenih poduzeća koji se odvija kroz inovativan model volontiranja najboljih stručnjaka/kinja iz poslovnog sektora.
Pohađanjem Akademije poslovnih vještina koju je pokrenula ACT Grupa direktori/ce, predsjednici/e, voditelji/ice odjela, većeg programa ili projekta u organizaciji civilnog društva ili društvenom/impact poduzeću će, zahvaljujući iskustvima stručnjaka/inja iz poslovnog sektora, steći znanja iz područja menadžmenta, leadershipa, marketingai financija, ali i dobiti priliku za umrežavanje s najboljim menadžerima/icama u organizacijama društvene ekonomije.
“U Hrvatskoj je korporativno volontiranje jedan od novijih oblika društveno odgovornog poslovanja i kao takvo još uvijek nedovoljno prepoznato. Radi se o vrlo specifičnom načinu pridonošenja boljitku zajednici u kojoj poduzeće djeluje, jer diverzificira načine na koje poslovni sektor može filantropski djelovati. Poslovnom sektoru se otvara mogućnost da zaposlenici volontirajući pružaju svoju ekspertizu pro-bono, na korist organizacijama koje stvaraju društvenu dobrobit. Upravo na taj način djeluje i Akademija poslovnih vještina. Radujemo se što u poslovnom sektoru raste interes za ovakav tip društvenog angažmana, pa u drugu godinu programa ulazimo s još većim brojem partnera i njihovih iznimno kvalitetnih i stručnih zaposlenika koji će svoje znanje i iskustvo volonterski prenijeti polaznicama i polaznicima.” – pojasnio je prilikom otvaranja prijava Teo Petričević, voditelj Akademije poslovnih vještina.
Ove godine, naime, kao partneri sudjeluju tvrtke 404, A1 Hrvatska, Erste&Steiermärkische Bank, INA, Njuškalo, Philip Morris Zagrebi PwC Hrvatska.
Program će se odvijati od listopada 2019. do svibnja 2020. u Zagrebu kroz 13 cjelodnevnih edukacija u poslovnim prostorima partnera Akademije.
Prijave za drugu generaciju Akademije poslovnih vještina otvorene su do petka, 4. listopada u 12 sati na https://akademija.dp.hr/prijavnica/
Broj polaznika/ica je ograničen na 20, te će se u slučaju većeg broja prijava od broja predviđenih mjesta, odabir izvršiti prema prijavama – iskustvo, planovi profesionalnog razvoja i motivacija za sudjelovanje na edukacijama. Odabrani polaznici/ice će obavijest o sudjelovanju u drugoj godini Akademije poslovnih vještina dobiti 7 dana nakon završetka roka za prijavu.
Više informacija o programu potražite na mrežnoj stranici i/ili Facebook stranicama Akademije.