Kinoklub Zagreb pokreće radionicu videospotova koja će povezati filmske autore s glazbenim izvođačima, te ih kreativno izaziva u stvaranju inovativnih pristupa u formi video spota.
Polaznike se poziva da već pri prijavi razmišljaju o videu koji se može u potpunosti snimiti kod kuće, a link s pjesmama koje se mogu odabrati objavljen je na stranicama Kino kluba.
Usmjerava ih se na praktičan rad kroz pisanje scenarija, produkciju, snimanje i montažu te potiče na inovativni pristup s vizualima i sadržajima koji će uz autorske pjesme stvarati zanimljivu sintezu.
Očekuje se predznanje i tehničko poznavanje osmišljavanja, snimanja i montaže, stoji u najavi radionice, za koju su prijave na radionice@kkz.hr otvorene do 4. svibnja.
Izabrat će se šest polaznika, a radionica će se održavati jednom tjedno online i trajat će šest tjedana tijekom svibnja i lipnja.
Neće se raditi ‘klasični’ spotovi koji uključuju bendove dok sviraju i nema bilo kakvog kreativnog miješanje bendova u zamisao videa, već je budući glazbeni video je potpuno autorsko djelo polaznika.
Nakon što video spotovi budu finalizirani, glazbeni izvođači će imati priliku odabrati žele li potpisati radove kao službeni ili neslužbeni video.
Voditeljica radionimce je Marina Uzelac, koja e diplomirala filmsku režiju u Beogradu te je kao redateljica, asistentica režije, snimateljica i fotografkinja radila na puno kratkih i dugometražnih igranih i dokumentarnih filmova, a godina se bavi režiranjem i snimanjem glazbenih spotova. (Hina)