EHO, Nekategorizirano

Kampanja “Nešto zbilja važno” udruge Brački pupoljci proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom u Europi

 Kampanja “Nešto zbilja važno” Udruge Brački pupoljci i CTA komunikacija dobila je Europsku komunikacijsku nagradu te je proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom u Europi, izvijestili su iz CTA komunikacija.

Riječ je o nagradi European Excellence Awards, u organizaciji Quadrigea, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, koju su dobili u kategoriji nevladinih udruga i organizacija, a osvojili su i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju među 350 finalista u 60 kategorija.

Kampanja “Nešto zbilja važno” potaknula je prošle godine izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.

“Od samoga početka najvažnija su bila naša djeca i mogućnost besplatnih odlazaka na nešto što je njima neophodno, a to su terapije. Želeći smanjiti troškove koji se za neke obitelji penju i do iznosa cijele jedne plaće, izborili smo to temeljno ljudsko pravo“, naglasila je predsjednica Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ Mirjana Nižetić.

Na nagrađivanoj kampanji provedenoj “s budžetom od nula kuna”, uz roditelje iz Udruge, radili su i Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović.

Izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije Gordan Turković istaknuo je da je svaka uspješna kampanja rezultat zajedničkog cilja i usklađene komunikacije svih strana u projektu pa tako i „Nešto zbilja važno“.

“Cijeli naš tim internalizirao je borbu Bračkih pupoljaka i oni su odjednom postali naši prijatelji i susjedi, neovisno o poziciji ureda na drugom dijelu Hrvatske. Jednostavno su bili naša inspiracija. Ovo je već treća nagrada za ovu kampanju, što može poslužiti svima kao primjer da smo, kao društvo, itekako sposobni za pozitivne promjene koje se cijene na nacionalnoj, europskoj, a i svjetskoj razini”, rekao je.

Borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje „Nešto zbilja važno“, osim za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.

Kampanja „Nešto zbilja važno“ postala je jedna od najtrofejnijih komunikacijskih kampanja u Hrvatskoj i regiji osvojivši u ovoj godini već treće priznanje. Uz European Excellence Awards, dosad su dobili i Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) i najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) .

Za European Excellence Awards ove su se godine natjecali tvrtke poput Audija, Levi’sa, Lufthanse, BBC-a, Samsunga, Gazproma i Takede, a čitavu listu pobjednika možete pogledati ovdje: https://bit.ly/2VPlfrE, izvijestili su iz CTA komunikacija. (Hina)