Program “Činimo dobro Otiskom srca” kroz mobilnu aplikaciju DoGood People proveden je četvrtu godinu zaredom, a tom se prilikom u Program uključilo više od 1000 učenika iz 65 razrednih i volonterskih skupina, koji dolaze iz 44 osnovne škole smještene u 18 županija diljem Republike Hrvatske.
Pod vodstvom svojih mentora – učitelja/-ca i nastavnika/-ca – učenici su putem mobilne DoGood People sudjelovali u izvršavanju posebno osmišljenih izazova, svojevrsnih malih društvenih akcija, usmjerenih za povećanje svjesnosti djece i mladih o održivosti i održivim navikama povezanih s UN-ovim globalnim ciljevima održivog razvoja do 2030. godine.
Kroz inovativnu mobilnu aplikaciju, učenicima je omogućeno upoznavanje s konkretnim svakodnevnim rutinama koje doprinose održivom razvoju i kroz koju su potaknuti na razvoj osobnih i kolektivnih navika.
U okviru Programa uspješno je izvršeno 960 izazova, od čega su sudionici samostalno osmislili i proveli njih 355.
Od ukupnog broja ostvarenih izazova kroz njih 59 doprinijelo se prvom cilju održivog razvoja, odnosno smanjenju siromaštva dok je 60 izazova bilo usmjereno na postizanje rodne ravnopravnosti, 65 na osiguranje pristupačne i održive energije te 60 na smanjenje nejednakosti.
Najveći broj provedenih izazova, njih čak 543, odnosio se na stvaranje održivih gradova i zajednica dok se kroz 303 provedena izazova doprinijelo povećanju svjesnosti o održivim oblicima potrošnje, odnosno promociji društvene i solidarne ekonomije.
Konačno, kroz provedbu 118 izazova uključene škole doprinijele su globalnom cilju očuvanja života na zemlji. Za vrijeme trajanja Programa i prakticiranja održivih navika kroz zadane izazove i osmišljene samoizazove ušteđeno je 32,50 kWh energije te 42,7 kilograma otpada. Dugoročno, usvojene navike kod djece i mladih će značajno povećati pozitivne učinke na okoliš i društvo.
Kao dio povratne informacije o provedbi Programa, Osnovna škola Ante Starčevića Lepoglava, istaknula je sljedeće:
„Učenici koji su sudjelovali u ovom Programu pokazali su zavidnu razinu ekološke osviještenosti, empatije, altruizma, volje i interesa i s razlogom su ponos škole. Roditelji učenika rado su odvojili vrijeme, volju i druge resurse kako bi podržali učenike u njihovim zadacima. U našoj zajednici imali smo i financijsku podršku sugrađana koju su prepoznali naš projekt kao nešto vrijedno ulaganja i na tome smo zahvalni”