– Cilj kampanje je informirati mlade i potaknuti promišljanje o pitanjima vezanim uz seksualnost, reproduktivna prava i zdravlje. Na štandu na Korzu (kod ex Pošte) ćemo dijeliti informativne i promotivne materijale, majice, mladi će moći provjeriti svoje znanje o seksualnosti putem kratkog kviza. Razgovarat ćemo s mladima o kvalitetnim vezama, pristanku na seksualni odnosi kontracepciji, i informirati ih o odgovornom seksualnom ponašanju.
Ove su teme u našem društvu tabu i o njima se malo govori, pa smo stoga snimile tri video bloga koje prikazujemo pod zajedničkim nazivom “Kao mačka oko vruće kaše”. Teme o kojima govorimo su kontracepcija, pristanak na seksualni odnos i pravo na izbor.
Istraživanje koje su provele CESI počekom godine pokazalo je da srednjoškolci/ke imaju veliku želju i interes za učenjem o ovim temama, ali da nemaju priliku u postojećem školskom sustavu. Zdravstveni odgoj, naročito modul vezan uz seksualnost, se u velikom broju škola ne provodi. Nedostatak savjetovališta, edukacije i sustavnog informiranja dovodi kod mladih ljudi do izloženosti rizicima u seksualnom ponašanju kao što su neželjena trudnoća i spolno prenosive bolesti te podložnost različitim oblicima seksualne zloupotrebe. Stavovi mladih oko društveno osjetljivih tema kao što je pravo na pobačaj ili hitnu kontracepciju često se osnivaju na iskrivljavanju činjenica i nepotpunim informacijama.
Promocija kampanje održava se u srijedu 10. svibnja od 12,30 do 14,30 sati.