Udruge civilnog društva marljivo rade na ostvarenju pozitivnih društvenih promjena i okupljanju građana oko dobrih ciljeva. U tome je vješta komunikacija poruka medijima i građanima jedan od važnijih zadataka svake ozbiljne kampanje i projekta. Nažalost, dobre priče ponekad se ne čuju daleko. Tko god se bavio aktivizmom već dobro poznaje problem ograničenog broja jednih te istih ljudi na prosvjedima, tribinama i javnim akcijama.
Glavni cilj ove tribine je pokrenuti raspravu o načinima mobiliziranja većeg broja ljudi te pružiti nevladinim udrugama alate da svoje vrijednosti i poruke uspješno komuniciraju široj publici. Među glavnim preprekama u postizanju ovih ciljeva su neinformiranost i nedostatak povjerenja građana u djelovanje nevladinih udruga, izražene ideološke podjele u društvu i negativna slika koju o aktivizmu potiču različiti politički akteri.
Ovo su neka od pitanja kojima će se pozabaviti sudionice i sudionici ove tribine:
● Kako komunicirati stavove i vrijednosti onima koji se u startu ne slažu s nama?
● Kako uokviriti i osmisliti poruku ovisno o ciljanoj skupini?
● Kako (raz)uvjeriti političke protivnike?
● Što je potrebno za povećanje vidljivosti neke inicijative?
● Što možemo naučiti iz znanosti političkog komuniciranja?
Na tribni sudjeluju:
Marina Škrabalo, Solidarna – Zaklada za ljudska prava i solidarnost
Tin Nuić, Rizol media
Milena Zajović, Are You Syrious?
Darijo Čerepinko, Sveučilište Sjever
Tribinu organizira Brodoto, a svoj dolazak molimo najavite putem ovog obrasca. Kome će koristiti, evo i FB događanja.