Nova afera u koju je uključena marketinška tvrtka i investitor najvećeg trgovačkog centra u Hrvatskoj dovodi u pitanje cilj zbog kojeg HRT postoji, a to je između ostalog objektivno, transparentno i neovisno informiranje javnosti, stoji u priopćenju udruge Transparency International Hrvatska.
„Ugovor između marketinške tvrtke za odnose s javnošću i stranog investitora o pružanju komunikacijskih usluga otkriva jednu novu razinu poslovanja agencija koje naplaćuju usluge trgovanja utjecajem bez obzira da li je neki ugovor konzumiran ili nije.
Zar pristup svakoj javnoj osobi ne bi trebao biti omogućen na jednak i transparentan način svakom građaninu, privatnom investitoru ili poduzetniku? Zašto bi se takve usluge morale naplaćivati ili biti predmet lobističke profesije, a koja do danas nije regulirana u hrvatskom zakonodavstvu?
Izbijanjem ove afere dovodi se u pitanje objektivnost informiranja javnog medijskog servisa, posebno kroz medijski gledane televizijske sadržaje. Ako se na ovakav način pripremaju televizijske emisije da se zloupotrebljava medijski prostor, manipulira gostima i komentatorima za privatne interese s ciljem utjecaja na druga tijela javne vlasti ozbiljno je narušen integritet i povjerenje u HRT. Zašto građani plaćaju HRT pretplatu ?
Na ovaj način narušen je i integritet urednika i voditelja emisije Otvoreno, a samim tim i profesionalizam u okviru javne radio televizije” – ističe Davorka Budimir, predsjednica TIH-a.