Tijekom četvrtih Dana medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije (AEM) i UNICEF-a, od 19. do 25. travnja, održano je 266 događanja uživo ili online u 115 gradova, izvijestili su u ponedjeljak iz AEM-a, prenosi Hina.
“U fokusu su ove godine bili utjecaj medija i digitalnih platformi na mentalno zdravlje mladih te aktualni problem dezinformacija”, istaknuli su u AEM-u.
U sklopu tog projekta, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, pripremljeni su edukativni materijali namijenjeni roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i nastavnicima za razvoj medijske pismenosti i unaprjeđivanje znanja, o utjecaju medija na mentalno zdravlje i emocije mladih, o influencerima, dezinformacijama i prikupljanju podataka na digitalnim platformama.
“Dvadeset i osam obrazovnih materijala i 18 videolekcija dostupno je sada na portalu medijskapismenost.hr, a na temelju njih mogu se organizirati radionice u vrtićima te osnovnim i srednjim školama – uživo ili u sklopu mrežne nastave”, naglašavaju u AEM-u.
Tijekom održavanja četvrtih Dana medijske pismenosti materijali s portala preuzeti su više od 75.000 puta, a od 2018. godine, kada je pokrenut projekt, edukativni materijali preuzeti su više od 435.000 puta.
U sklopu ovogodišnjeg projekta održan je filmski natječaj za osnovnoškolce i srednjoškolce organiziran u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom. Ove godine tema je bila ”Mediji i moji osjećaji”, a stiglo je 39 filmova koje su izradili djeca i mladi.