Iznimno smo ponosni da je Europski parlament prepoznao napore Foruma za slobodu odgoja u sprečavanju širenja COVID-19 kroz potporu odgojno-obrazovnim radnicima i školama tijekom pandemije, istakla je udruga u priopćenju koje prenosimo u cjelosti:.
Europski parlament je na svojim mrežnim stranicama objavio 18 primjera kako organizacije i pojedinci u Europskoj uniji daju svoj doprinos u sprečavanju širenja koronavirusa.
U sklopu kampanje #EuropeansAgainstCovid19, kao primjer dobre prakse, navedene su aktivnosti koje Forum za slobodu odgoja provodi kako bi podržao odgojno-obrazovne radnike, učenike i škole tijekom ovih izvanrednih prilika.
Smatrajući da obrazovanje mora biti jedan od prvih odgovora na trenutnu situaciju, Forum za slobodu odgoja je 13. ožujka objavio publikaciju „Kako s učenicima razgovarati o koronavirusu“ s više od 36 aktivnosti koje učiteljice i učitelji mogu koristiti u radu s učenicima, a sama publikacija je do sada preuzeta više od 1.200 puta. Uz publikaciju su pripremljene i četiri prezentacije koje su preuzete skoro 3.500 puta.
Sve naše publikacije koje sadrže aktivnosti koje se mogu odmah koristiti u nastavi stavili smo na slobodno preuzimanje, a na jednom smo mjestu prikupili sve upute, smjernice i preporuke različitih stručnih organizacija koje su namijenjene učiteljima/cama, stručnim suradnicima/ama i roditeljima.
Krajem ožujka, točnije 29. ožujka, pokrenuli smo akciju #svećebitiuredu po uzoru na akciju koja je provedena u Italiji s ciljem širenja pozitivnih poruka, ohrabrenja i solidarnosti. U ovoj akciji su do sada sudjelovale učenice i učenici iz preko 70 škola s više od 900 radova.
Osim prvog odgovora na izvanrednu situaciju, Forum za slobodu odgoja je nastavio svoje aktivnosti u pružanju potpore učiteljicama i učiteljima kroz objavljivanje nastavnih materijala i kreativnih ideja u području osobnog i socijalnog razvoja, a u pripremi je i niz drugih aktivnosti i materijala kako bi se učiteljice i učitelje podržalo u kvalitetnom i kreativnom radu.