U sklopu programa qIZLOŽBE u ponedjeljak, 8. ožujka u 20 sati u Galeriji Multimedijalnog kulturnog centra, Dom mladih, Split, održati će se jednokratna izložba i izvedba Influencerice Ulle.
Već drugu godinu za redom, simbolično na Dan žena, Influencerica Ulla predstavlja sve svoje uloge pozivajući nas da se pridružimo tom slavlju života. Kroz razne promjene uloga Ulla gradi svoj vlastiti osebujni identitet, nebitno radi li se ženskom, muškom, ne-binarnom, transrodnom ili kakvom drugom. Ullin identitet krase epiteti hrabar i hrabra, lijep i lijepa, iskrena, surov, smion, originalna, inspirativna. Kraja im nema, navedite ih sami. Ulla je entitet sam za sebe.
Za sve one koji se do sada nisu imali prilike upoznati s Ullinom očaravajućom i karizmatičnom personom, pokušat ću vas ukratko uputiti. Influencerica Ulla stvorena je 16.3.2019. godine i produkt je agencije AbFab koju čine Influencerica Ulla i Menadžerica. Lajtmotiv boja po kojoj ćete prepoznati Ullu je roza. Prošle godine u isto vrijeme javnosti su se predstavile sa svojom prvom izložbom na istom ovom mjestu. Radilo se o ciklusu od više od sto fotografija i videozapisa na kojima su bile prikazane sve dotadašnje realizirane Ulline uloge. A Ulla može biti sve što poželi. Ono što poželi uglavnom i ostvari. Naime, kao što smo lani već naveli, agenciji AbFab Ulla je zaštitno lice a ujedno i jedini model s kojim surađuje. Bez Ulle ne bi bilo agencije, a bez agencije vjerojatno ne bi bilo ni Ulle. Ona kao svoju platformu za izražavanje koristi Instagram i iako je fotografija primarni medij koji koristi (jer fotografija govori tisuću riječi) ove godine je odlučila eksperimentirati s medijem videa. A donosi nam i neke nove suradnje.
Produkcija: queerANarchive i AbFab Agencija
Kustosica izložbe: Ivana Vukušić
Dizajn: Nikola Križanac
Donatori: Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske, Grad Split, Zaklada