Na natječaj Udruge Žmergo, “Tanjur pun dobrote”, prijavljena su 34 video uratka u kojima je sudjelovalo 396 učenika i 53 učitelja i profesora mentora iz 12 osnovnih i 10 srednjih škola uključenih u projekt EAThink2015, a kojim Udruga želi poduprijeti kreativne ideje učenika za društveno angažirane video uratke kojima odgovaraju na problematiku globalnih izazova u području hrane.
U formi video uratka u trajanju do 30 sekundi, učenici škola diljem Hrvatske imali su zadatak prepoznati i iznjedriti inovativne ideje kao njihove prijedloge rješenja za uočene probleme na u području uzgoja hrane, bacanja hrane i odgovorne kupovine i potrošnje hrane.
Žiri koji je procijenio pristigle projektne prijedloge sastojao se od tima projekta EAThink2015 Udruge Žmergo te stručnih suradnika Udruge – Igor Paulić, televizijski snimatelj i autor nekoliko nagrađivanih filmova na međunarodnim filmskim festivalima te Petar Kürschner jr., nagrađivani fotograf, filmski producent i ton majstor. Pri odabiru najboljih uradaka, žiri se vodio kriterijima kao što su povezanost s temom natječaja, dimenzija globalnog, angažman učenika kroz ideju i autorstvo, inovativnost.
Žiri je odlučio ovako:
1. mjesto – Osnovna škola Drenje, „Jedi pametno! Djeluj održivo!“
2. mjesto – Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, „Hoćemo li jesti otpad od otpada ili?“
3. mjesto – Gimnazija Andrije Mohorovičića, „Tanjur pun dobrote“NAJ KAMERA – SŠ Mate Blažine, „Srdela – jučer za danas i sutra“
NAJ REŽIJA – PRVA SUŠAČKA HRVATSKA GIMNAZIJA U RIJECI, „Bigfoot“
NAJ MONTAŽA – OŠ Supetar, „Jedi lokalno, misli globalno“
NAJ GLUMICA– Prva Sušačka Hrvatska gimnazija u Rijeci, „Tanjur pun dobrote“
NAJ GLUMAC – OŠ Brajda, „Smoothie love“
NAJ GLAZBA – Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok, „Zdrava priča“
NAJ GLOBALNA DIMENZIJA – OŠ Bršadin, „Hrana kao otpad“
NAJ INOVATIVNA IDEJA – Gospodarska škola Varaždin, „Znam što jedem“
Na osnovu pobjedničkog videa učenika razvit će se medijska informativna kampanja projekta na nacionalnoj razini s ciljem podizanja svijesti o izazovima globalnog razvoja. Na taj način, učenici postaju aktivni zagovaratelji i promotori pozitivnih globalnim promjena u području hrane!
Udruga Žmergo osigurava financijsku potporu kao i sredstva za izradu profesionalnog videa i njegovu promociju u programu nacionalne televizijske kuće. Realizacija profesionalnog video spota bit će u ožujku i travnju 2017. godine u dogovoru tima projekta s ekipom producenata angažiranima za snimanje, režiju i montažu profesionalnog videa po predlošku pobjedničkog rada učenika odabranog na natječaju. Riječ je o timu tvrtke Super8 d.o.o. iz Rijeke kojeg vodi Marta Batinić, iskusna mlada snimateljica, montažerka i redateljica.
Pobjednički video spot sudjelovat će u natječaju na europskoj razini na kojem će se natjecati s pobjedničkim radovima iz 12 EU zemalja koje sudjeluju u projektu EAThink2015.
Pratite nas i dalje kako biste saznali kako napreduje snimanje videa i razvoj kampanje o hrani – poručuju u udruzi Žmergo.