Kako poboljšati vidljivost kulturnih manifestacija, projekata, festivala, knjiga, predstava i koncerata? Kako privući publiku? Kako osvojiti prostor na društvenim mrežama bez plaćanja oglasa? Kako privući novinare? Kako postati i ostati zamijećen s budžetom koji nema stavku PR honorara? Sve to i puno više pitanja su kojima se bavi istraživačko-edukativni projekt PR u gostima.
PR u gostima no.3 je projekt udruge Biro Radost s ciljem jačanja kapaciteta komuniciranja s javnošću organizacija s područja kulture i umjetnosti.
Treće izdanje projekta PR u gostima, uz strategije komuniciranja s javnošću i PR vještine, naglasak stavlja na gerilski marketing i njegovu primjenu na društvenim mrežama.
Kroz četiri radionice i individualne konzultacije sudionici će imati priliku :
– izraditi komunikacijsku strategiju svog projekta
– unaprijediti vještine komuniciranja s medijima i korištenja društvenih mreža u promotivne svrhe
– razviti i provesti promotivnu gerilsku akciju (gerilski marketing) za svoj projekt
Radionice će se održavati 6. i 7. te 13. i 14. listopada 2016. (četvrtkom i petkom) od 14 do 18 sati u Pogonu (Kneza Mislava 11, Zagreb)
Za sudjelovanje u projektu i radionicama preporučeno je prijaviti dvije osobe iz iste organizacije koje će biti najviše angažirane oko promoviranja i komuniciranja projekta.
Nakon odabira sudionika održat će se individualne online konzultacije s ciljem definiranja postojećih znanja, vještina i potreba. Uz radionice, sudionici će imati priliku koristiti dodatne sate individualnog tutorstva kako bi lakše i učinkovitije provodili svoje komunikacijske planove.
Prijave se zaprimaju na: info@biroradost.hr do 1. listopada.
Više informacija na www.biroradost.hr