Priopćenje Mreže mladih Hrvatske prenosimo u cjelosti:
Unatoč osakaćenom procesu kurikularne reforme, koji je rezultat “briljantnih manevara” još uvijek tehničkog ministra obrazovanja, prijedlozi predmetnih kurikuluma nastavljaju dolaziti u proces javnog savjetovanja.
Mreža mladih Hrvatske je stoga odlučila kako neće sudjelovati u procesu savjetovanja, iako se kurikulum međupredmetne teme građanskog odgoja i obrazovanja usko tiče njezina primarnog rada.
MMH čitav proces smatra nepovratno narušenim od trenutka kada je Odbor za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskog sabora donio zaključke o dodavanje novih osoba u užu radnu skupinu, a članovi i članice Ekspertne radne skupine za kurikularnu reformu, na čelu s Borisom Jokićem zatražili da ih se razriješi s dužnosti.
Uvjetovana ovim, ali i nizom drugih aktualnih događaja u području odgojno-obrazovne politike, ostavka ministra Šustara se tražila više nego jednom, i to od strane brojnih dionika iz područja odgoja i obrazovanja.
Ukoliko ovim razlozima nadodamo i trenutni status Vlade, koja je tehnička, vidljivo je kako ne postoji nikakav temelj, ali niti legitimitet ove Vlade da nastavi raditi na provedbi najveće reforme hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava.
Zaključno, Mreža mladih Hrvatske smatra kako bi uključivanje u javno savjetovanje o bilo kojem dokumentu u procesu kurikularne reforme nakon ostavke Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu bilo negativno po razvoj hrvatskog odgoja i obrazovanja, te bi podržalo ovaj netransparentan i nedemokratski proces u kojem se nastavljaju nizati sramotni postupci tehničke Vlade i njezina ministra Šustara.