Nagradu u kategoriju “najdobri fundraising” osvojila je kampanja Buba bar koja je prema mišljenju žirija uspjela mobilizirati čitavu Hrvatsku.
Kampanja Biciklom na posao proglašena je pobjednicom u kategoriji “najdobra promocija” zbog integriranosti svojih poruka te učinkovitog korištenja društvenih mreža.
Priznanje za “najdobro zagovaranje” dodijeljeno je inicijativi Hrvatska može bolje koja je, prema obrazloženju žirija, uspjela mobilizirati nevjerojatan broj ljudi.
Od ukupno 70 kampanja koje su predložili građani i građanke, među finalistima natječaja Najdobre kampanje u organizaciji društvenog poduzeća Brodoto našlo se njih 15. Sve kampanje radile su na najrazličitim društvenim problemima – od potpore izbjeglicama, zaštite javnog prostora, problematizacije problema otpada do održivog ribarstva, prenosi Libela.
Stručni žiri sastavljen od Helene Puljiz, Mie Biberović, Petre Despot Domljenović, Milice Vučković i Milana Romić izabrao je pobjednike u tri kategorije, dok je više od 4.000 građana i građanki online glasanjem izabralo jednu kampanju.
– Ako se priznanja dodjeljuju glazbenicima, filmašima i znanstvenicima, vjerujemo da i ljudi koji stvaraju društveno korisne inicijative trebaju biti pod svjetlima reflektora barem jednom godišnje. U ovom natječaju se biralo između dobrog i boljeg te je konkurencija bila strahovito teška. Vjerujemo da ćemo natječaj Najdobre kampanje pretvoriti u tradiciju kroz koju će se razmjenjivati iskustva raznovrsnih inicijativa i koja će potaknuti građane da organiziraju još bolje društveno-korisne kampanje”, izjavio je Marko Gregović – organizator natječaja.