Riječ je o internetskoj platformi Sretno.eu putem koje se mogu odabrati gotove ili kreirati osobne blagdanske čestitke. U duhu načela ‘ljubav se ljubavlju vraća’, predstavnici/e LGBTIQ zajednice u Hrvatskoj odlučili/e su za blagdane, vrijeme ljubavi i mirenja, ponuditi svim ljudima dobre volje odašiljač dobrih želja, prihvaćanja i sreće.
– Protiv tužnih statistika koje govore o neprihvaćanju, isključenosti i izdvojenosti, ružnih poruka koje nas prate i prijetnji oduzimanjem stečenih prava, odlučili smo se boriti suprotnim osjećajima – ljubavlju i dobrim željama. Sve što nam treba za malo bolji svijet je malo više ljubavi. Slobodno je podijelite s drugima, neće vam je ponestati, i pomognite nam da svima učinimo blagdane ljepšima, čestitku po čestitku – rekao je na predstavljanju kampanje Marko Jurčić, programski koordinator Zagreb Pridea, poslavši prvu blagdansku čestitku s dobrim željama ministrici za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Nadi Murganić.
Upravo su neposredna traumatična iskustva LGBTIQ osoba u Hrvatskoj potakla na provođenje Sretno.eu kampanje za vrijeme blagdana, kada se LGBTIQ zajednica osjeća posebno usamljeno i otuđeno.
Za brojne osobe različite seksualne orijentacije ili rodnog identiteta u Hrvatskoj još uvijek nema dovoljno razumijevanja u njihovim obiteljima. Istraživanje pokazuje da 53% očeva i 36% majki LGBTQ osoba ne zna seksualnu orijentaciju svojeg djeteta.
Kampanju prate video spotovi, a prikazuju tri obitelji s LGBTIQ članovima/cama koji/e za blagdane žele ljubav svima, uz dodatnu želju da ih obitelji vole baš takvima kakvi jesu.
Cilj kampanje je smanjenje homo/bi/transfobije u hrvatskom društvu i obiteljima, a provedena je u sklopu europskog projekta ‘Poštuj ljudska prava – gradi uključivo društvo’.