Udruga Unimedia u novom ciklusu radionica financiranih iz EU sredstava „Slikom do smisla“ dovodi jednog od najboljih hrvatskih stručnjaka za poslovne medije, brending i korporativno komuniciranje Darka Bukovića, koji će kroz sedam online radionica polaznike usmjeriti na cjelokupno promišljanje o brendovima, njihovoj komunikaciji, nastanku, životu i nestanku, mogućnosti samobrendiranja i osobnog brendinga, upravljanju brendovima i robnim markama, ali i korištenju medija u pozicioniranju. Tema ovih radionica iznimno je korisna za sve mlade koji se u budućnosti vide u području marketinga ili PR-a, ali i za one koji žele jednom pokrenuti vlastiti biznis u bilo kojem području ili se kao osobe žele pozicionirati u javnom prostoru, s obzirom na to da je brendiranje danas temelj uspjeha bilo kojeg proizvoda ili usluge – navodi udruga Unimedia u priopćenju.
Iskoristite priliku i steknite znanja za budućnost, sudjelovanje je besplatno!
Mladi od 18 do 25 godina, pozivamo vas da se prijavite popunjavanjem obrasca na https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjh-N2C6jya4hJG5NoNUhSl_vRiaZoQbtiHAVtUYaa7r4OTg/viewform
Raspored radionica:
3. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: BREND(ING) POVIJEST: Općenito o brendovima, brendiranju, životu i nastanku brendova, upravljanju, njihovom komuniciranju….što se sve može i što se sve danas brendira….
4. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“ BREND STRATEGIJA I KOMUNIKACIJA: Načini obrade i pripreme informacija, vizuala, fotografija, odluka i smjerova, kako napraviti strategiju i za što se odlučiti; zadržati stari, stvarati novi brend?
7. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: KOMUNIKACIJA I MEDIJSKI PROSTOR U HRVATSKOJ – Kako nastaje vijest/tekst ili ne pišite priopćenja/objave/tekstove za medije koje ne biste sami željeli pročitati…
8. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: KRIZNO KOMUNICIRANJE – definicija, elementi, posljedice krize na ponašanje ključnih javnosti…
9. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: BREND(ING) KONKURENTNOST: Ne samo pojedinačnim aktivnostima, nego i snažnom pozicioniranošću i identifikacijom države kao brenda, jačaju i njezini brendovi i postaju istoznačnica kvalitete i konkurentnosti…
10. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“ VRIJEDNOST BREND(OVA): Kroz razgovor i kroz tablice rangiranja najvećih svjetskih brendova, osvijetliti i dočarati područje vrijednosti brenda na tržištu, odnosno koliko se mijenjaju vrijednosti kroz godine, utječe li i kako kriza na brendove.
11. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: VRIJEME BRENDOVA I BREND MANAGAMENT: Mogućnosti i načini kako sve sadržaje iz radionica staviti pod jedan krov – upravljati brendom.
Tko je Darko Buković… više od 30 godina iskustva na poslovnoj strani života.
Uža specijalnost: poslovno novinarstvo, teorija i praksa odnosa s javnostima i korporativno komuniciranje te brendiranje i komunikacijski menadžment. Profesionalnu novinarsku karijeru, nakon studija na Pravnom fakultetu, veže sa svojim, ali i počecima stvaranja Hrvatske izvještajne novinske agencije Hina, potom direktor i glavni urednik najstarijeg hrvatskog poslovno-financijskog tjednika Privredni vjesnik, a posljednje tri godine osnivač i glavni urednik prvog poslovnog internetskog i podcast radija u Europi, PoslovniFM. Tijekom karijere bio je moderator brojnih domaćih i međunarodnih gospodarskih događanja i konferencija, koautor knjiga „Dionice – priručnik za početnike“ (još 1998. godine), urednik Hrvatskog almanaha kroz više godina, urednik brojnih monografija, posebnih izdanja, autor i predavač na brojnim media treninzima, seminarima, radionicama, predavanjima, licencirani LSPR stručnjak za odnose s javnošću, licencirani voditelj projekata za EU-fondove, autor i tekstopisac više korporativnih filmova, autor i scenarist brojnih slogana i krovnih komunikacijskih poruka, kao i poruka za pojedine brendove, pokretač prve hrvatske nagrade za ekonomskog analitičara „Gorazd Nikić“, pokretač prve hrvatske franšizne nagrade Franchise Brand Leader Award, osnivač i direktor Zagreb brend foruma, vlasnik Brending akademije……
Za radionice su vam potrebni računalo ili pametni telefon i stabilna internetska veza. Prijavite se!
Za više informacija možete se obratiti na e-adresu: unimedia@unimedia.hr.
Projekt „Slikom do smisla“ provodi Unimedia – udruga za promicanje audiovizualne i scenske kulture djeluje na području kulture i umjetnosti, demokratske političke kulture i međunarodne suradnje u partnerstvu s Otvorenim učilištem Dubrava, a sufinancirala ga je Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. (poziv Umjetnost i kultura online) u ukupnom bespovratnom iznosu od 487.082,40 kn.