Platforma Doma mladih i L3D studio pozivaju sve mlade do 25 godina da se prijave na sudjelovanje u besplatnim online radionicama naziva: ‘Proširena stvarnost – izradi svoju vlastitu multimedijalnu igru’. Prijave se zaprimaju do popunjenja slobodnih mjesta! – navodi se u pozivu organizatora.
DIGI dan jedna je od pet programskih linija projekta Dan po dan – mladi u kulturi online kojeg provodi Platforma Doma mladih s partnerom Multimedijalnim kulturnim centrom.
Polaznici radionica imat će priliku naučiti kako izraditi originalnu društvenu igru uz korištenje tehnologije proširene stvarnosti. Tako će na radionicama, koje će se održati u 5 termina, sudionici naučiti osnove tehnologije real time renderinga (Unity, Unreal) te će izraditi ilustracije za igraće karte kojima će kasnije, koristeći sustav proširene stvarnosti, dodavati multimedijalni sadržaj.
Tematika društvene igre bit će osmišljena tijekom provedbe radionica, a bavit će se problematikom društva i pojedinca. Na taj način, polaznici će se angažirati da prema vlastitom interesu istraže teme od društvenog značaja.
Program radionica podijeljen je u tri dijela. U prvom dijelu sudionike će se upoznati s tematikom proširene stvarnosti i predprodukcijom koja uključuje izradu sinopsisa i scenarija za društvenu igru te izradu dizajna grafičkih elemenata. Drugi dio bit će usmjeren na izradu sadržaja proširene stvarnosti, odnosno izradu 3D modela, animacije i aplikacije za društvenu igru. Na kraju, u trećem dijelu, kreće testiranje izrađene igre.
Prijave na drugi ciklus radionica zaprimaju se putem online obrasca do popunjenja slobodnih mjesta!
Program DIGI radionica proširene stvarnosti, od 10-13 sati:
26. listopada 2021. – Upoznavanje s tematikom proširene stvarnosti i predprodukcija
29. listopada – Izrada sadržaja proširene stvarnosti
02. studenoga – Izrada sadržaja proširene stvarnosti
05. studenoga – Izrada sadržaja proširene stvarnosti
09. studenoga – Finalizacija
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda i Ministarstvo kulture i medija, a za cilj ima uključiti mlade u kulturno-umjetničke online programe.