– Zagrebački javni prijevoz je preskup i nefunkcionalan, a jedan od koraka prema unaprjeđenju stanja je uvođenje jeftinijih karata za kraće relacije. Još prije nekoliko godina Zelena akcija je ukazivala da bi uvođenjem jeftinijih karata za kratke relacije ZET dobio nove korisnike i korisnice i smanjio gubitke. Sada, napokon, ZET najavljuje da će uvesti novu kategoriju karata jeftinijih karata za kraće relacije u odnosu na dosada jedine dostupne karte za jednu vožnju čija je vrijednost 10 kuna i koje vrijede 90 minuta. Svakako izražavamo zadovoljstvo za uvođenje ovakvog sustava, ali žao nam je što dolazi tako kasno.
Ova mjera, sama za sebe, neće rezultirati dovoljnim unapređenjem sustava javnog prijevoza u Zagrebu. Krajnji cilj je uspostaviti sustav koji će potaknuti značajan broj vozača automobila da svoja vozila češće ostave kod kuće, a da za prijevoz koriste tramvaje ili autobuse i tako smanje gužve na prometnicama te smanje negativan utjecaj prometa na okoliš. Međutim, da bi se to desilo, potrebno je riješiti još niz problema, a ne samo predizborno uvoditi jeftinije karte za kratke relacije.
Primjerice, prosječna brzina tramvaja u Zagrebu je oko 14 km/h, što nije puno brže od tramvaja s konjskom zapregom koja je u našem gradu uvedena prije više od 125 godina. Napredak koji je u tom periodu ostvaren je sramotan. Također, od kada funkciju gradonačelnika vrši g. Bandić, u Zagrebu nije izgrađen niti jedan metar nove tramvajske pruge. Otvorenje tramvajske pruge do Dubca, koje je uslijedilo ubrzo nakon što je g. Bandić prvi put izabran za gradonačelnika, rezultat je izgradnje za vrijeme njegovih prethodnika. U moru različitih besmislenih zahvata pri kojima je gradonačelnik „izvozao“ Zagrepčane i Zagrepčanke u posljednje vrijeme, od famoznih fontana, postavljanja terasa na Cvjetnom trgu, siječe stabala u Gajevoj i Masarykovoj, pokušaju betoniziranja livade pored bolnice Rebro, uz činjenicu da je g. Bandić u ovih 16 godina upravljao ukupno s preko 150 milijarde kuna, nerazumljivo je zašto je javni prijevoz ostao zanemaren. Jedino veliko ulaganje bila je kupovina novih autobusa i tramvaja, što je među ostalim uzrokovalo i tehničke i financijske probleme, a koji na žalost nisu niti povećali prosječnu brzinu vožnje niti dostupnost tramvajske mreže – stoji u priopćenju Zelene akcije.