U utorak, 1. listopada su na svečanoj dodjeli nagrada održanoj u Zagrebu proglašeni pobjednici natječaja programa Social Impact Award Hrvatska .
Social Impact Award program pokrenut je 2009. godine od strane Impact Hub Vienna, u partnerstvu sa Zakladom Erste i Vienna University of Economics and Business. Fokus ovog programa je na mladima od 14-30 godina starosti koji su voljni pridonijeti radu na društvenoj promjeni i biti dio razvoja društvenog poduzetništva u svijetu. Program se danas provodi u više od 20 zemalja Europe, Azije i Afrike te obuhvaća više od 8.000 studenata i mladih godišnje.
SIA Hrvatska kao licencirani nacionalni program provodio se od 2014. do 2016. godine. Ove godine ponovno ga je pokrenula ACT Grupa, a glavni partneri ovogodišnjeg programa su tvrtke Erste banka, L’Oreal Adria-Balkan i ACT Printlab.
Za sudjelovanje u ovogodišnjem programu SIA Hrvatska mogli su se prijaviti studenti i mladi s poduzetničkim idejama koje rješavaju društvene ili ekološke probleme. Na radionicama poslovnog planiranja koje su u sklopu programa organizirane u Zagrebu, Osijeku i Splitu sudjelovalo je 158 mladih.
”Vjerujemo da mladi imaju potencijal napraviti pozitivne promjene. Polazimo od pretpostavke i iskustva da većina mladih želi imati pozitivan utjecaj na društvo i da imaju sposobnost i energiju to i učiniti. Sigurni smo da je ovo za njih bilo vrijedno iskustvo, bez obzira na to hoće li odabrati da stečeno znanje primjene kao društveni poduzetnici, u javnim i privatnim organizacijama ili drugim oblicima društvenog angažiranja. Upravo zato smo kroz Social Impact Award, ali i druge potporne i razvojne programe koje provodimo unutar ACT Grupe, željeli povećati broj i spremnost mladih koji svoje talente koriste u stvaranju nove društvene vrijednosti.” – naglasila je na svečanosti dodjele nagrada Renata Glad, nacionalna koordinatorica SIA Hrvatska.
Nakon šestomjesečnog intenzivnog rada i brojnih aktivnosti (radionica, procesa inkubacije i mentoriranja, predstavljanja pred žirijem) tijekom kojih su radili na razvoju svojih društveno-poduzetničkih poslovnih ideja, finalisti ovogodišnjeg programa Social Impact Award Hrvatska na svečanosti održanoj u Zagrebačkom inovacijskom centru – ZICER saznali su rezultate svog vrijednog rada.
Stručni žiri sastavljen od iskusnih (društvenih) poduzetnika/ica, predavača na fakultetima, poslovnih savjetnika/ica i partnera programa najboljima je proglasio projekte Invisible Zagreb, Clear Coast i Service4You.
Pobjednici natječaja nagrađeni su novčanIm nagradama u iznosu od 10.000 kuna koje su osigurale tvrtke ADIZES SouthEast Europe, WYG Savjetovanje i Printex, besplatnim sudjelovanjem na međunarodnoj SIA2019 konferenciji u Kijevu te mentorskom podrškom.
ACT Grupa je osigurala sredstva za dodatnu nagradu publike koja je za svoje favorite mogla glasati putem web stranice http://croatia.socialimpactaward.net. Nagradu publike osvojio je projekt Finaktivci.
“Čestitamo svim nagrađenim timovima, ali i svima koji su bili dio programa. Trenutačno samo nekoliko postotaka od oko 90 milijuna mladih u EU dolazi u kontakt s temama poduzetništva i društvenog poduzetništva kroz svoje formalno obrazovanje, dok još manji broj njih dobiva podršku u pokretanju svojih društvenih poduhvata. Vjerujemo da Social Impact Award, uz podršku svih partnera, ima snagu doprijeti do velikog broja mladih i pomoći im u oslobađanju svojih talenata za društveno poduzetništvo, pa se unaprijed radujemo novim prijavama u idućoj godini”, zaključio je nakon svečanosti dodjele nagrada Teo Petričević, direktor ACT Grupe.