Hrvatska, Nekategorizirano

Projekt „Slikom do smisla“: U novom ciklusu radionica stručnjak za vizualne komunikacije i multimedije Igor Weidlich

Sve suvremene djelatnosti ovise o vizualnoj prezentaciji  i komunikaciji pa tako i budućnost novinarstva, ona je ovdje i sada i zove se – multimedija. Novinarske vještine i shvaćanje medijskih procesa važni su za svakog pojedinca koji želi uspjeti u nekoj niši ili poslu.

Udruga Unimedia u novom ciklusu radionica financiranih iz EU sredstava „Slikom do smisla“ dovodi medijskoga stručnjaka Igora Weidlicha, koji godinama radi na edukaciji novih generacija novinara, s bogatim iskustvom u kazališnom svijetu, koji će kroz 10 interaktivnih predavanja polaznike usmjeriti na važnost poznavanja vizualne komunikacije, medijskih znanja i vještina u svakodnevnom poslovnom i privatnom životu.
Iskoristite priliku i steknite znanja za budućnost, sudjelovanje je besplatno!

Mladi od 18 do 25 godina, pozivamo vas da se prijavite popunjavanjem obrasca na https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjh-N2C6jya4hJG5NoNUhSl_vRiaZoQbtiHAVtUYaa7r4OTg/viewform

Medije ni vizualno više ne možemo izbjeći, a uz društvene mreže gotovo svi postajemo kreatori javnog sadržaja i trebamo naći načina da se adekvatno predstavimo.
Ovaj niz radionica ciljano namjerava ukazati na medijske trendove i prakse, vizualnog komuniciranja koji pojedincu mogu pomoći da postane konkurentniji na tržištu rada u bilo kojoj struci ili niši. Iz vlastitih primjera predavača, ali i iz suvremenih multimedijskih primjera, polaznici će na kraju biti sposobni sami uočiti trendove na medijskom tržištu, kreirati sadržaj u odnosima s javnošću (PR) te primijeniti stečena znanja za bolje pozicioniranje na tržištu, povećanje zapošljivosti i lakše ostvarenje poslovnih ciljeva.

Raspored radionica
·       6. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi A – Postaje li tisak relikt prošlosti ili ga vizualan identitet i navike čitatelja mogu održati na životu;
·       7. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi B – Je li moguće istaknuti se danas online u vizualnoj šumi portala;
·       8. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi C – Koje su navike medijskih publika i zašto na njih moramo imati odgovor;
·       9. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi D – Kako se danas brzo procesuira medijski sadržaj i zašto trebamo znati brzo misliti (na primjeru domaćeg sustava Story Editor, koji koriste vodeće redakcije u regiji);
·       10. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“:  Vizualno u medijima A – Zašto fotografija ponekad govori više od riječi i što treba sadržavati da bi pričala priču, ali i zašto treba paziti na autorska prava;
·       13. 12. 2021. u 19 sati „Slikom do smisla“:  Vizualno u medijima B – Društvene mreže, oglasi, prikriveno oglašavanje i zašto počinje vrijediti princip „manje je više“;
·       14. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi A –  Kako komuniciraju novinari, a kako komunicirati s novinarima uz izazove anonimnosti, GDPR-a…;
·       15. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi B –  Kako pojedinac može samostalno ovladati medijskim kanalima i koje su mu platforme dostupne;
·       16. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi C – Multimedija kao najpotpuniji oblik storytellinga;
·       17. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi D – Odnosi s javnošću (PR) i kako novinarske vještine pomažu u promociji osobe, niše, brenda, biznisa…

Više informacija na mrežnoj stranici projekta.