Publika je odabrala: službeni plakat Split Pridea je jednostavno idejno rješenje Grgura Ninskog skiciranog u nekoliko linija. Osmislila ga je učenica srednje strukovne škole iz Trogira, a u konačan izgled plakata uobličila ga je dizajnerica Ena Jurov u photoshopu, navodi se u priopćenju Platforme Doma mladih.
Natječaj je proveden na Facebook stranici Platforma Doma mladih, a pobjednički plakat je osvojio 73 glasa publike u konkurenciji od 5 plakata. Jednostavnost i minimalizam ove godine osvojili su publiku, a nas je svojim idejama i ambicijom osvojila pobjednica natječaja Domina. Iako je najmlađa sudionica, Domina ima velike planove za budućnost. Zanimaju je jezici, a u slobodno vrijeme bavi se crtanjem. Sudjelovanje na radionici opisala je kao odlično iskustvo i izvrstan poticaj za razvijanje svoje kreativnosti te učenje novih vještina koje će joj pomoći u daljnjem školovanju.
Zanimljivo je naglasiti da su svi plakati ovogodišnjeg natječaja osmišljeni i dizajnirani na online radionicama DIYaj dan koje su organizirane u sklopu projekta Dan po dan – mladi u kulturi online. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, a cjelokupan program projekta odvija se online preko Zoom aplikacije.
DIYaj dan – prva je programska linija koju je provela udruga Queeranarhive, a završila je jučerašnjim odabirom službenog plakata Split Pridea. Program DIYaj dana sadržavao je tri radionice na kojima je sudjelovalo 12 mladih kreativaca do 25 godina iz Splita i okolice. Osmišljavanje i dizajniranje plakata uz mentorstvo profesionalne dizajnerice bila je tema prve dvije radionice, a kao rezultat nastalo je 12 plakata koje je publika imala priliku vidjeti na Facebook stranici Platforma Doma mladih.
Javnim glasovanjem na Facebook stranici Platforma Doma mladih odabrano je 5 najboljih plakata koji su ušli u završnu fazu: tiskanje u tehnici sitotiska. Na završnoj radionici sudionici su imali priliku detaljno se upoznati, korak po korak, s posebnostima i tiskanjem plakata u slojevima dodavanjem novih boja kroz različita sita. Praktični dio programa održao se u Redakciji u Domu mladih, a proveli su ga Tonči Kranjčević Batalić iz Queeranarhivea i Joško Keran, tehničar Redakcije koji je sudionicima pokazao proces pripreme boja, korištenja i važnost čišćenja sita da bi se plakati pravilno otisnuli.
Pet tiskanih plakata ušlo je u drugi, završni javni natječaj putem kojeg je šira publika imala mogućnost glasati za službeni plakat Split Pridea. Svi otisnuti radovi bit će predstavljeni na javnoj izložbi u sklopu Zvjerinjaka 25. lipnja u 18 sati u dvorištu kluba Kocka.
Iako je prva programska linija završena, očekuje nas još zanimljivih online aktivnosti u sklopu projekta Dan po dan – mladi u kulturi online. Već u srpnju kreće nova programska linija DIGI dan gdje će mladi do 25 godina moći naučiti osnove 3D modeliranja. Želite li se priključiti, svoje mjesto rezervirajte prijavom putem online obrasca na web stranici Platforme Doma mladih ili Facebook grupi Dan po dan – mladi u kulturi online – zaključuje se u pozivu.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.