Krajem prošle godine Udruga slijepih Zagreb predstavila je hrvatskoj javnosti završetak prve faze projekta Sapuni s točkicama koju su, uz zagrebačku drugu, realizirali i Zadruga Martinov plašt te agencija za komunikacijski menadžment Apriori World.
Cilj ovog projekta je zapošljavanje slijepih i slabovidnih osoba uz potporu stručnog savjetovanja s ciljem stvaranja prepoznatljivih suvenir sapuna s točkicama koje predstavljaju simbol Brailleovog pisma kojim se koriste slijepe osobe.
Naime, pušten je u rad i prvi online shop pokrenut od jedne udruge slijepih u Republici Hrvatskoj. Javnost može naručivati sapune putem web stranice www.sapunistockicama.com te kupnjom sapuna pružiti potporu drugoj fazi projekta kojemu je cilj zaposliti što više slijepih i slabovidnih osoba.
”Pokušavamo pratiti trendove i nove načine predstavljanja i trgovanja koje pružaju nove tehnologije. Naše iskustvo je bilo samo teoretsko, no zahvaljujući našem volonteru konzultantu Danijelu Koletiću i njegovom timu iz Apriori Worlda, uspjeli smo zajedno s timom koji je radio web stranice i dizajnericom Monikom Rastovac napraviti inovaciju s kojom želimo potaknuti i druge udruge koje okupljaju osobe s invaliditetom da se prilagode trendovima”, rekao je Goran Denis Tomašković, izvršni direktor Udruge slijepih Zagreb.
Osim online trgovine, u tijeku su pregovori sa suvenirnicama i atraktivnim trgovinama koje posjećuju brojni turisti s ciljem da se ovaj proizvod nađe na što više atraktivnijih pozicija. Također će postojati mogućnost naručivanja personaliziranih sapuna kao zanimljivog korporativnog poklona.
Izvor: In Portal