Osječko Savjetovalište za potrošače “Potrošački forum” proslavilo je već jedanaest godina rada tijekom kojih su njihovi stručnjaci iznimno uspješno pomagali desecima tisuća građana iz svih županija u njihovim sporovima s trgovcima ili pružateljima usluga, putem besplatnog pravnog savjetovanja, piše SiB.
I ove godine u Savjetovalištu se tradicionalno organizira volontiranje te je upućen poziv mladim osobama pravne struke ili budućim pravnicima koji imaju želju doprinijeti boljitku društva u kojem žive, a pritom steći dragocjeno iskustvo u struci, da se jave Savjetovalištu putem elektroničke pošte
(potrosacos@gmail.com) te pošalju svoj životopis i kratko motivacijsko pismo.
Prednosti volontiranja mnogobrojne su, a djelatnici Savjetovališta pritom će svoje znanje i bogato iskustvo rado prenijeti mlađim kolegama.
Rad osječkog Savjetovališta za potrošače inače možete pratiti i na njihovoj vrlo posjećenoj, aktivnoj i edukativnoj Facebook stranici “Prava potrošača”:
https://www.facebook.com/Savjetovaliste.za.potrosace.Osijek/
Također, imate li problem ili tek pitanje iz područja zaštite potrošača, Savjetovalištu se možete obratiti svakim radnim danom i zatražiti besplatan pravni savjet.
Ovo su kontakt podaci:
“POTROŠAČKI FORUM”
Udruga za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana
Savjetovalište za potrošače u Osijeku
Ulica Hrvatske Republike 19b, Osijek
031/200-246
072 414 414 (svakim radnim danom od 10 do 14 sati)
potrosacos@gmail.com